Wednesday, July 1, 2015

Iklan dan dot dot dot...

Sejak dua menjak ni,bila zaman dah makin canggih budak2 pon main smart phone mak bapak depa,dengan internet dan tanpa pengawasan,sesetengah org menyalahkan kadar pengunaan teknologi yang tinggi...hahaha..mcm2 tu tak kisahlah,bg aku aku support teknologi yang berkembang..hohoho..cuma yang tak bestnya pasal iklan di mata kanak2 dulu mungkin aku xpenah ambik port sangat pasal benda nie,la nie mungkin kena gak sebab dah ada anak sendiri,mungkin la nie anak aku kecik lagi dan xpandai lagi dalam bab2 nak guna teknologi,tak mustahil dalam masa 5 bulan dari saat ni anak aku dah main game smart phone,tup2 keluaq la iklan yang pelik2 yang kita dok nampak.

Nie belom lagi yang dok keluaq kot facebook...

Iklan jenis mcm nie pon dok pelan ada dah kat tv,bkn apa sebelum parah baik kita cegah,aku harap pihak kerajaan kena alert iklan2 yang jenis mcm nie.


0 comments:

Post a Comment

Copyright © Power OF E | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com | Appliance Reports